maanantai 5. toukokuuta 2014

KÄYNTIKORTTI

Eilen alettiin siis miettimään itselleni omaa käyntikorttia. Sain melkein heti selvän ajatuksen siitä millainen se olisi ja lähdin siis muokkaamaan sitä Illustratorilla!
 Keltaista...punaista...ja mustaa! Ja mun uusi kuosi! DESIGN kohtaan tulisi mun 'tuotenimi' tai miten sitä sit kutsutaan. Mulla ei ole vielä sellaista joten pistin tohon nyt vaan ton design sanan. Kaikki on vielä auki, mutta haluan, että se lukisi tossa kohtaa keltaisella ja isolla. Siinä alhaalla olisi sitten mun koko nimi. Muista tiedoista en ole varma, mutta puhelinnumeroa en tule laittamaan ainakaan. Sähköpostiosoite on tärkeä ja haluan ihmisten myös tietävän millä alalla olen ja missä koulussa. Olen tohon ekaan aika tyytyväinen. Ehkä siitä sitten tulisi jotain :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti